Jackjakten är över

Tack för all hjälp angående jacka. För jo, även om det inte är så många som har kommenterat här i bloggen har ni alla varit väldigt behjälpliga i mitt val.
Och nu har jag alltså valt. Och det blir faktiskt den som jag hittade allra först och som jag har haft som favorit hela tiden. Det är inte så många här i bloggen som har tyckt att jag ska ta den, men det är den mitt hjärta klappar för.
Det blir... *trumvirvel*... den minimalistiska från Minimarket.
Den är undanhäng på Pub och i kväll efter jobbet åker jag och hämtar hem den lilla godingen. Bild kommer när den är i min ägo.

Var förövrigt på butiksöppningen av nya Boss Store på Biblioteksgatan i går kväll. Drack bubbel, åt lite snittar och spanade in Adrien Brody och Chloë Sevigny. Jag var där för Chloë och Mini för Adrien.
Adrien var trevlig och log. Chloë var mörkhårig och sur. Mycket besviken faktiskt.

Nu: skriva ut en intervju. I kväll: Jobba från soffan. Idolkrönika till i morgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0