Kappjakt!

Är på jakt efter en snygg och klassisk kappa, men med en twist.
Har ett ton med varma jackor, men inget klassiskt snyggt.
Jag tänker mig svart eller grå, skorstenskrage och gärna sned knäppning.
Detta sa jag till Hjärtat när vi gjorde London i helgen och jag hade bästa kappletarblicken inställd.
Hittade ingenting. Förrän vi kom till All Saints herravdelning. Där jag hittade den perfekta kappan. Men som ju var herr och alldeles för stor för mig.
Så nu är jag på jakt igen. Efter den perfekta. Vet du var jag kan hitta den? Tipsa i kommentarsfältet.

Här är två bilder på All Saints-kappan så ni vet vad jag dillar om.



Kommentarer
kerstin

Snygg! Finns en från designers remix som inte är helt olik:



http://www.designersremix.com/product/N42146002-050/

2011-09-07 @ 22:31:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0