Man är ju en sjuk jävel alltså

Ni vet när man drömmer att man gör något och så gör man det även i verkligheten, i sömnen liksom?
Ok, lyssna på det här, sjuka som hände mig i natt. 
 
I gårkväll sappade vi förbi filmen Sömngångare, där en familj är en blandning mellan människor och katter och för att överleva måste äta unga flickor. Alltså helt störd b-filmsskit.
Men denna kassa film måste ändå ha lämnat något slags intryck hos mig. För kl 03.15 i natt vaknar jag av att jag biter min katt, som ligger bredvid mig i sängen och sover, i tassen. !!!!!
Hon jamar högt sticker ner till fotändan av sängen och surar, innan jag lyckas locka upp henne igen.
Alltså hur sjukt är det inte att jag bet min katt? Att jag liksom i sömnen stoppar in den där lurviga lilla tassen i min mun och biter till?
Min fina lilla kisse som aldrig har bitit mig, eller någon annan heller.
Hoppas hon inte hämnas i natt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0