Ansiktsbok - nej tack

Så skrev jag för ett tag sedan.

Tiden som har förlöpt sedan dess har ägnats åt hårda påtryckningar från människor i min närhet.
Det har varit mycket hårda påtryckningar ska jag säga.

Argumenten mot är många.
1. Jag orkar inte göra som alla andra och haka på det bara för att det är någon slags hype.
2. Jag orkar inte ha ytterligare en sida man ska lägga ner energi på och som man sen får dåligt samvete över för att den har fallit i glömska.
3. Jag har redan gott om sidor och sånt som tar tid från a) jobbet b) hushållsarbetet c) jufsandet med hjärtat.
4. Jag tillbringar redan massa tid framför datorn. Mer än jag borde.

Men så är det ju det är med att det är så många som hakar på den här jävla grejen och ansluter sig, och det är ju roligt att hålla koll på folk. Så slipper man ringa, smsa, maila. Praktiskt egentligen.

Så vi får se. I går kväll, under alkoholpåverkan och pistolhot, hade jag bestämt mig för att ge in.
Nu är jag lite velig igen.
Vi får helt enkelt se.

Men en sak ska ni veta. OM jag ansluter mig till facebook betyder det INTE att jag kommer att skapa en myspace-sida och börja bära latextights. Word.


Kommentarer
Mellanbror (vilket jävla dilemma..)

;) I was här.

2007-08-19 @ 22:40:52
Fon Jorsling

Men vad fan, Therese. Det är 2007 nu.

2007-08-20 @ 12:13:25
Fröken T

Jo men, det är ju så mycket tid som går till annat. Jag kommer ju inte att ha ett liv då.

2007-08-20 @ 13:00:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0