Trist

Calle Schulman har slutat blogga.
Trist.
Jag gillade hans blogg.

Enligt Alex är det för att han fick så mycket elaka kommentarer.
Det där är trixigt.
Jag får jävligt mycket hatmail. Hela jävla tiden.
Bara för att man jobbar på kvällstidning.
Så jävla irriterande.
Jag förstår att många kan irritera sig på det Calle skriver. Att det är provocerande.
Det i sig ska inte göra att det är okej att skriva elakheter. Men det öppnar ju på något sätt för det.

Hur som helst, det är trist att han har slutat blogga.
Vi får väl se hur länge det varar.
Något säger mig att det kan vara ytterligare ett pr-trick.


Kommentarer
Fon Jorsling

Jag har jobbångest i dag. Skriv nåt kul som lättar upp, please.

2007-08-13 @ 10:45:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0