Trött som fan

Jag sover inte på nätterna.
På samma sätt som jag har vänt på dygnet för att jobba dag den här veckan ligger jag och vrider och vänder på mig på nätterna.
Som en kålmask.
Sparkar på täcket. Ålar omkring.
Ungefär 50 gånger per natt lyfter jag bort trattkatten som har bestämt sig för att använda mitt huvud som kudde.
Trots att hon har en alldeles egen kudde att ligga på, precis bredvid min.

Men jag antar att jag ska vara glad att hon återigen använder mitt huvud som kudde.
I flera veckor har hon vägrat sängen och i stället legat och surat på några dynor i vardagsrummet.
Så den nattliga terrorn får väl ses som något slags tillfrisknande ändå.

Men jag är så trött.
Och hängig.
Jag behöver något som piggar upp mig.
Ar rabiat motståndare till knark, så uppåttjack är inget alternativ.
Kaffe won´t do the trick.

Så, skriv något fint och snällt och roligt i kommentarsfältet så blir jag glad.
Pliiiis.

Edit: Med roligt menar jag "grattis, du får fast jobb", "hej, vill du ha en miljon", "varsågod, jag betalar dina studieskulder" och liknande.
Men känn ingen press.


Kommentarer
Fon Jorsling

Lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala!

2007-08-14 @ 10:34:03
Ullis

Jag hade tänkt säga att jag köper med mig finfint finskt godis åt dig... sen kom jag på att vi ska åka färja, men jag tror inte att de har Lauantaipussi där (Lät som en porrfilm men det är en påse med mixade finska godisar))

2007-08-14 @ 11:37:19
URL: http://ullis.bloggagratis.se
Fröken T

Åhå, finskt godis låter prima. Särskilt om det har namn som påminner om porrfilm.

2007-08-14 @ 11:56:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0