Sveriges sexigaste

Jag gjorde ett test på passagen i dag.
Hur sexig är du var frågan man skulle få svar på.
Nu vet ju jag redan att jag är en jävligt het sexy mf, så det är ju inte direkt så att jag behöver göra nå test för att få reda på det.
Jag gjorde testet i alla fall och resultatet blev - inte helt chockerande - som följer:

"Grattis! Du är en av landets riktigt sexiga personer. Du har förstått värdet med att vara sexig och använder det flitigt. Du vet precis hur du ska klä dig, hur du kysser och hur du får folk på ett gott humör. Du till och med luktar gott, är ett spännande vilddjur i sängen samt ett socialt geni. Vi beundrar dig!"

Som sagt, no suprises.
Nu väntar jag med spänning på att se vilken sexigast-lista jag kommer att hamna på först.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0