Välkommen helg!

Det här, mina vänner, är ett true hallelujahmoment!
Solen skiner, luften är så där härligt krispig och det är freitag.
Det enda smolket i glädjebägaren är att jag inte riktigt kan njuta av det eftersom jag går omkring i ett töcken.
När man bara har sovit två timmar blir det lätt så.
Och nej, jag har inte varit ute och slarvat. Jag har jobbat. Hårt.

Men, jag ska inte jobba hela dagen. Jag ska dra ihop två grejer, sen ska jag bege mig hemåt.
Skönt som fan.
Halva Sverige jobbar ju dessutom heldag i dag så då kan jag också göra det tycker jag.

Helgen då?
Jo, i kväll blir det trevlig parmiddag hos Helena och Daniel. Sånt som par gör.
I morgon - Halloweenfest hemma hos Lia och Lovisa och Cristian och Humla.
Åh, min outfit kommer att bli så bra. Jag ska komplettera lite i dag, sen är det bara att tuta och köra.
Bilder kommer på söndag eller något.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0