Min bakisdag

Hmmm, huvudvärken som låg som en våt ryamatta över min pannlob i morse var inte nådig.
Men med lite frukost i härlig bakisstil och två brustabletter blev det fason på mig också.

image79
Mmmm. Stort glas o´boy, macka och huvudvärksbrus.

Så här bakissunkig har jag varit i dag.
Hood, mysisar och tofflor som för tankarna till Bobbos gnuttar. Ja herregud, man kan ju inte vara snygg jämt.
image80
Nyvaken.

image82
Soffmys.

image81
Hooden på.

image83
Mina snygga rosa gnutt-tofflor.

Det blev i alla fall lite inspelat Idol och soffmys med myskatten i dag.
image84
image85
image86

Är bjuden på en fest i kväll, men jag tror att det blir myshemmakväll med hjärtat i stället. Kanske blir det till och med pizza, och lite film. Det kanske är lagom aktivitet, även om jag känner att det kryper i kroppen på mig. Hoppas att promenaden till pizzerian kan avhjälpa det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0