Mitt liv som slacker

Jo, men om ni undrar vad jag gör med all min lediga tid, nu när jag har passat på att ta lite komp. För det gör ni väl?
Ja, då kommer en liten redogörelse här.

Måndag (i går alltså): Häng med bästa Sara och Alvin och Lisa på Nytorget. Middag med finfisarna Sara och Amina på Judit och Bertil.
Tisdag (i dag alltså): Solhäng inne i stan med mig själv. Myskväll hemma.
Onsdag: Söderpromenad med takeawaykaffe med Linda. Relasefest m Kristoffer Åström på Södra.
Torsdag: Struntar i att leka påskkärring. Handlar färg till sovrummet i stället. Myser med hjärtat.
Fredag: Renoverar sovrum. Gör bröllopsinbjudningar.
Lördag: Renoverar sovrum. Utgång?
Söndag: Åker till Oxelösund och firar påsk med La familia.

Måndag:
Firar påsk.
Tisdag: Moneybrother på Kägelbanan.
Onsdag: Frisörbesök. Bröllopsplaneringsmöte.
Torsdag: Dejt med Bella.

Så, nu har ni full koll på exakt vad jag gör och med vem. Nästan i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0