Klädmatchare sökes

Min garderob svämmar över av kläder.
Ändå har jag aldrig något att ta på mig, tycker jag.

Jag har insett att det beror på att jag är helt kass på att matcha och mixa. Jag har noll känsla för mode och vad som är snyggt och stylish. Jo, men det är sant. Jag vill så mycket men det blir oftast helt fel.
De gånger jag försöker ge mig på att matcha ihop någon snygg outfit slutar det oftast med att det blir too much liksom.

Därför efterlyser jag en klädmatchare. Någon med koll som kan komma hem till mig och matcha ihop lite outfits.
Så att jag slipper stå där som ett frågetecken varje dag. That would be nice.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0