2001 - Hela livet var ett disco

När 2000 slog över till 2001 stod stora delar av Söderhamnsgänget på en innergård i Prag och skålade in det nya året.
Sen följde fest på fest på fest på fest.
Fester i Stockholm hos Sara. Fester i Gävle. Studentfest i Halmstad. Studentfest på Gotland. Hultsfred med Sara. Midsommar i skärgården med Söderhamnsgänget.





Heléne och jag skrev B-uppsats och bodde grannar. Nästan en gång i veckan kom jag över med kladdkaka så att vi kunde dricka the och kolla på "Vänner".

Jag och Hjärtat åkte till Grekland. Eller om det var 2002. Jag diggade Lars Winnerbäck och Håkan Hellström.
Och allt var liksom bara så lätt och utan allvar.

Sara och jag åkte till Grekland, men jag minns inte om det var 2000 eller 2001. Kanske är det shotsracen som har gjort att minnet är oklart. Eller skräcken efter att ha blivit jagade av galna greker genom halva Chania?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0