US and EY!

Okej, jag hade skrivit värsta långa inlägget om hur fantastiskt det är här.
Men eftersom nätverket på vårt lilla motell i San Diego är så pissigt så gick inte inlägget genom. Och eftersom jag har varit i Mexico och blivit tequilafull orkar jag verkligen inte skriva om samma inlägg en gång till.
Så jag nöjer mig med att säga att jag har det bara bra tack. Jag har sett valar och troll (knarkskadade hemlösa i San Fransisco)och mountain lions och ätit massa god mat och druckit många öl och träffat världes bästa Cyrena och njutit av solen i Californien.
Och provat apagott vin som inte finns i Sverige på Clines vingård i Sonoma.

Nu sitter vi här på vårt rum och väntar på hemkörd pizza och i morgon drar vi vidare mot Vegas. Då kan det hända att det blir ett dubbelbröllop om vi är lite wild and crazy.
Så, vidare rapporter kommer. Nu är det peace out, och pizzafest som gäller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0