Saknar

Hittade den här bilden i datorn och konstaterar två saker.



Sven plåtar mig och Lars för påplatsbyline i Örebro.

1. Nuno var ganska fiffig när han döpte bilden till bröllopsfotografen. Det är alltså han som tagit den.
2. Jag saknar att vara på schlagerturné med det här gänget. I dag är det ett år sen vi kom hem från Moskva. Eller nej de kom hem från Moskva, jag flög med nöd och näppe vidare till Oslo. Och oavsett om man stundtals hatar att vara borta länge, jobba dygnet runt och äta lite och på kassa tider så är det det roligaste jag vet. Speciellt när man får göra det med de här herrarna.

Nu är min kollega Sofia i Oslo och jag sitter och styr spakarna och chefar i Stockholm. Vilket också är kul. Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknade att vara på plats. Reportern i mig sover aldrig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0