Störigt

Något som stör mig enormt med den här bloggen är att det inte går att klicka till äldre inlägg.
Alltså om man läser sig till längst ner på sidan, så kan man inte trycka på "nästa" för att komma till sidan 2 och 3 unt soh weiter.
För att läsa äldre inlägg måste man kolla i arkivet.
Skitstörigt.
Om någon vet hur man enkelt löser detta med typ kodning eller hur man nu gör mottages information tacksamt.

En annan sak som stör mig är att jag har så ful blogg. Standardmall liksom.
Men jag kan ju inte kod och sånt skit, så jag har ingen aning om hur man kan göra det snyggare.
Jag har bokmärke till en blogg som handlar om hur man ska designa sin egen blogg men pallar aldrig att fixa till det eftersom jag egentligen inte fattar.
Kanske borde jag be min man, dataingenjören, att hjälpa mig. Borde ju vara lätt som en plätt för honom.
Ja, det ska jag nog göra. Så här kan vi ju inte ha det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0