Fucking Saida

Jag synsk i dag banne mig.
Först: Jag och Sven sitter i bilen på väg tillbaka från Mellopresskonferens. En jullåt på radion. Vi byter kanal. Snurrar runt ett varv och kommer tillbaka till samma kanal. En till jullåt!
Jag skojar: kanske en specialkanal för jullåtar.
Då - en jingel: du lyssnar på Vinyl jul.

Sen. Åker förbi tv-eken för första gången sen den sågades ner.
Jag skojar: ska vi sätta ett gravljus.
En sekund senare: vi åker förbi eken. Fullt av gravljus!

Vad kan vi lära oss av detta?
1. Jag är fucking Saida.
2. Jag gillar att skoja.

Har också förutspått att det kommer att släppas en extrakonsert till Springsteen i Göteborg i sommar, på säg torsdag eller fredag. Men det behöver man å andra sidan inte vara någon sherlock för att lista ut.



Kommentarer
Anna Andersson

Hej!

Får jag fråga dig en sak? När jag försöker följa dig på Twitter så står det att jag är blockerad. Varför? Vad har jag gjort?

(andersson_123)

2011-12-02 @ 14:44:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0