Till exempel

Vad ska man då fylla blävember med för att det ska bli roligt och festligt och skoj?
För mig räcker det inte med att göra skoj grejer på helgerna, jag behöver göra saker i veckorna också.
Speciellt eftersom mina helger blir lite kortare då jag skriver idolkrönika varje fredag.
Så både helger och vardagar måste vara roliga.
Här är lite exempel på vad som ska lysa upp blävembermörkret:

*Date med fina kompisar, typ Emilie, Hanna och Monika.
*Biodejt med Amina.
*Nyköpingshäng med middag hos landshövdingen, sleepover hos mamma och pappa och häng hos och med finaste bästa Sara.
*Träff med vinklubben.
*Mat och vinmässa.
*Melissa Horn (gud hör bön).
*Födelsedagsfirande.
*Kanske besök från Göteborg.

Sådärja. Tänker man på allt det här roliga, och på allt roligt som faktiskt händer på jobbet just nu, då blir allting faktiskt lite ljusare.
Och sen är det december och då händer det ännu mer roligt (London tex!) och så är det jul och allt känns mycket bättre.
Så kom igen då november, försök trycka ner mig. Du ska inte få lyckas.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0