Tio saker

Jag såg den här listan på Sussis blogg och eftersom hon uppmanade de som kände sig manade att fylla i den så är det så det får bli.


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag har precis inlett den sista terminen av 7 på högskolan i Gävle och skulle sätta igång med min c-uppsats i Medie- och kommunikationsvetenskap tillsammans med Anette. Hade just fira tre år med Hjärtat och ja, sen minns jag inte så mycket mer.


2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Förberedde min flytt hem från London och försökte få plats med alla mina prylar som jag samlat på mig. Köpte fler resväskor och packade. Bokade flyttflyg och försökte styra upp inför Melodifestivalen som jag skulle iväg på två dagar efter hemflytten. Gjorde överlämning till nästa korre. Och så åkte jag till Telford för att äta Storbritanniens största hamburgare och på vägen hem pajade fotograf-Patriks bil och vi var tvungna att ringa bärgare och vänta på bärgare i flera timmar och sen åkte vi med honom hem till London i 50 kilometer i timmen och jag var helt sen och stressad och åkte en konstig taxifärd hem genom Highgate och så. Sen flyttade jag hem dagen efter.



Sjuuukt stor och äcklig hamburgare. Observera milkshake med extra grädde bredvid.


3) FEM SNACKS DU GILLAR?
- Popcorn.
- Grönsaker och dip.
- Smågodis.
- Choklad i alla former.
- Glass!

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Jag kan hela texten till i princip alla låtar jag gillar. Det är en mycket sjuk böjelse jag har och också i princip det enda som fastnar i den här hjärnan. Att jag sen känner igen en låt på en nanosekund och därmed är GRYM på introtävlingar hör inte hit, men det är lite samma talang.

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
- Köpa en större lägenhet alt fett najs hus.
- Resa jorden runt.
- Köpa en bil.
- Ta tjänstledigt och bo i ett varmt land i nåt år och á la lyxhustru ägna mig åt välgörenhet, skriva böcker och betala så att alla kompisar+familj kan komma och hälsa på. (snodde den här från Sussi men la till det där med boken).
- Köpa en vingård, någon av mina favoritviner.

6) FEM DÅLIGA VANOR:
- Jag älskar allt som är sött och onyttigt.
- Jag är väldigt dålig på att passa tider och är alltid ute i sista stunden.
- Har svårt att få ändan ur och skjuter gärna upp saker.
- Jag packar alltid för mycket när jag ska resa någonstans.
- Jag har en tendens att shoppa för mycket.


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
- Resa!
- Gå på fest.
- Äta mat och glass och sötsaker.
- Dansa.
- Skämma bort mig själv med massage och grejer.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
- Dräkt.
- Skor med taxklack.
- Horklackar.
- Pullover.
- Magkort tröja.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
- Fyrabitars Nintendo.
- Uno.
- Vattenrutschkana.
- Räknas bergochdalbana? I så fall bergochdalbana.
- Singstar.

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Alla som läser den här bloggen och bloggar själva - kör!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0