Inne och ute

Nej men vi drar väl till med en liten inne och utelista då. Det känns ju eh.. aktuellt.

INNE

1. Solen (ny).
Klarblå himmel, strålande sol, röd näsa efter långpromenad i solskenet och en lite svedd panna. Äntligen är solen här!

2. Trevligt häng med fina vänner och annat trevligt folk.
Helgen och Valborg bjöd på vinklubb, fika i solen och grillmiddag. Den närmaste tiden kommer att bjuda på middag hos E&E, AW med Malin, frukost med Emilie, lunch med Madeleine, frukost med Jennifer and more. Lyckligt lottad att få se fram mot så mycket härligt häng.

3. Baku.
Om drygt två veckor går planet till Baku och tio dagar i Azerbajdzan. Känns ju helknasigt och tokroligt på samma gång. Att Loreen och Sverige är favorittippade, att jag åker med Sveriges bästa schlagerteam och att det enligt uppgift är 25-30 grader i Baku i maj gör ju inte saken sämre. Så peppad på tio roliga jobbdagar!


UTE

Att svara på jobbiga mail som jag har skjutit på allt för länge, samt att inse att jag inte blev smal till den här beachsäsongen HELLER.


Kommentarer
Ingoman

Trevligt att följa och läsa om vad som händer. Ville ba skriva det.

2012-05-09 @ 22:21:33
Therese

Åh, roligt! Kul att du fortfarande läser bloggen. Jag läser din också, även om det.. ehhrrm... inte uppdateras så ofta. =)

2012-05-10 @ 11:50:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0