Åh vilket party

Jag är en dålig människa jag vet. Förlåt för att jag inte har bloggat på hela helgen. Men jag har varit upptagen. Men jag ska försöka att prioritera bloggen bättre. Jag lovar.

Men å hå ja ja vilken fest det blev i går.
Grillskivan blev en formidabel succé.
För er som inte vet vad en grillskiva är ska jag berätta det nu.
Det är en hybrid mellan grillfest och kräftskiva.
Den liknar kräftskivan i det att snaps, sånger och girlanger finns som självklara ingredienser.
Men där man på en kräftskiva äter kräftor äter man på en grillskiva grillad mat.

Det var ofantligt kul. 21 pers på terassen. Eftersom vädret var så fantastiskt kunde vi sitta ute till halv tolv.
Grannarna har ännu inte klagat....
Både snapsen och den efterföljande spritbuffén togs emot med öppna armar och gav både skönsång och spontandans.

I dag är jag enormt seg.
Men en titt på de här bilderna får mig genast på fantastiskt bra humör. Vilken fest det var!

image27
image28
image29
image32
image33
image35
image36
image38
image40
image41


Kommentarer
Ullis

Woooow, vilket party :D snart ses vi :P

2007-08-12 @ 23:40:12
URL: http://ullis.bloggagratis.se
Fröken T

Det vet du, och då blir det ytterligare ett partaj utan dess like. Bring it on! som vi säger.

2007-08-13 @ 09:45:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0