No worries

Jag lever, för er som undrar.
Men till skillnad från andra lediga bloggare har jag ett liv att fylla. Fylla med andra saker än att blogga framför tv:n som visar en sliten film på Canal +.

I dag har jag hur som helst närt en ganska så skön tillvaro.
Sov till 09, gick upp, duschade.
Gjorde lite frulle som jag åt i solen på terassen. Släppte ut trattkatten som nu för tiden är trattlös på grönbete i solen.
Slappade med lite gamla bilagor.
Gick till ica och köpte mjölk och en kanelbulle.
Bryggde kaffe.
Drack kaffe i solen, åt min bulle, samtidigt som jag skrev ut en intervju endast iförd bikini.
Solade.

Nu: Spaghetti och köttfärssåslunch i solen.

Sen: Träffa kompisen Monika och hennes lilla bebis Justus. Efter det promenera med Linda runt Årstaviken.
Sen hem och laga panerad rödspätta med potatis och remouladsås.

Man kan verkligen inte klaga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0