Fuck it!

Det här är saker som får mig att svära just nu:

*Personer som vägrar ringa tillbaka, och därmed gör sig skyldiga till epitetet surfittor.
*Personer som är falska och ändrar åsikt likt en vinflöjel.
*Att jag känner en lätt svullnad och irritation bak i halsen, vilket brukar betyda att jag håller på att bli sjuk eller förkyld.
* Att min bil inte startade i förra veckan och att det i BÄSTA fall betyder att det är slut på bensin och jag då alltså måste GÅ till en mack, köpa en bensindunk med bensin, GÅ hem igen och hoppas på att den startar.
* Att det är två månader tills jag åker till Thailand. Minst två månader för mycket.

Saker som skulle få mig att inte svära:
*Glass
*En ordentlig fylla
*Söta vänner
*Pussar
*Thailand
*En miljon
*En ny bil
*Fast jobb
*Någonstans att bo

Det är bara att välja, jag väntar nyfiket på gåvor i mängder.


Kommentarer
kerstin

upp med peppen! även om det känns långt kvar så ska du ju faktiskt till thailand. det ska inte jag.. massa pussar från en söt vän (de andra sakerna på din lista kan jag inte göra så mycket åt).

2007-11-08 @ 11:54:08
Fredrik

hehe =)

2007-11-08 @ 22:41:55
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0