Ångest

Jag har sjuk ångest för flera saker just nu.
En grej är jobbrelaterad och har att göra med det obehag jag känner när folk är arga på mig, konflikträdd som jag är.

Sen har jag ångest över obetald trängselavgift som gör att jag får påminnelser som kostar massa pengar. Ska pronto gå in på vägverkets sida och regga mig för autogiro.
Jag har ångest över att jag inte har sparat några pengar till thailandsresan i januari. Men Mitzys sjukdom kostade ju nästan 15000.
Jag har ångest över att hjärtat tycker att  jag suger på det här med ekonomi och att han irriterar sig på det.

Jag har ångest över att jag försummar bloggen eftersom jag är så mycket på facebook.
Jag har ångest, helt seriöst, över att facebook ska krascha mitt förhållande.
I går satt jag på fejan när hjärtat kom hem och jag upptäckte att han blev irriterad. Det kommer säkert att vara samma sak i dag.

Fy fan för ångest.


Kommentarer
Mini

Få killen att regga sig på facebook och sen är ett problem löst. Han kommer att bli lika hooked som du.

2007-09-11 @ 14:33:21
Kerstin

Fuck the ansiktsbok! Inget funkar ju där. Har försökt skrivit på din vägg massor av gånger men när jag trycker på "post" står det bara "fel på sidan". Blir så trött. Först gör de en beroende sen levererar de inte varorna.

2007-09-13 @ 22:31:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0