De gjorde slut!

Rory och Logan gjorde slut!
Jag fattar det inte.
De var ju gjorda för varandra.
Tänk alla gånger de har gjort slut och blivit tillsammans och allt de har gått igenom.

Ja, alltså, jag pratar om Gilmore Girls.
Det var de två sista avsnitten i går och jag grät, grät, grät.
Jag grät när Logan sa hej då till Rory, för att hon inte ville gifta sig med honom.
Allt eller inget sa han, tog asken med ringen, sa hej då samtidigt som han tittade över axeln och gick därifrån.
Och där stod hon, på sin examensdag, i sin svarta kappa och allt.
Fy vad jag grät.
Och när Lorelai var ledsen för att Rory skulle flytta, oj vad jag grät.

Jag kommer att sakna Gilmore Girls. Måste köpa boxen.


Kommentarer
Mini

Men Luke och Lorelai fick varandra äntligen, var inte det bättre? Jag tror att Rory träffar Jess igen och så kommer de att bli tillsammans igen. Gilmore Girls fortsätter att leva, det är bara att vi inte får följa dem längre. Snyft.

2007-09-12 @ 11:06:10
Fröken T

Nej, det var inte bättre. Jag blev så glad när Lorelai och Christopher hittade tillbaka till varandra, och så ledsen när de skiljde sig. Jag tycker att han är mycket bättre för L.

2007-09-12 @ 12:16:17
Mini

Säkert, men jag har en tendens att alltid tycka om fel killar.

2007-09-12 @ 13:39:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0