Hungrig som en varg

I morse vaknade jag vrålhungrig.
Ni vet sådär så att man vaknar AV att man är hungrig och magen bara skriker och värker.
Jag tycker verkligen inte om den känslan.
Hellre att man vaknar, tar en dusch och så smyger sig hungern på under tiden liksom. Lite så där lagom.

Men på grund av min monsterhunger fick det bli frukost före min före frukost-promenad.
Det var lite konstigt. Ännu mer konstigt var att jag, som gått från att vara en notorisk morgonte-drickare till att nästan uteslutande dricka kaffe, var sugen på te idag.





Mitzy åt frukost samtidigt. It was a fine moment.

Nu ska jag ta den där promenaden efter frukost i stället.
Sen tänkte jag överraska både mig själv och Hjärtat och både städa lägenheten OCH tvätta och tanka bilen.
Tänkte alltså, det är inte alls säkert att det verkligen blir så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0