Resumé

Gårdagskvällen var mångkulturell, och tillbringades med en massa härliga Expressenmänniskor.
Först laserdome, där tjejlaget vann, men jag sög. Fast det gjorde inget, det var verkligen skitkul.

Sen firande av vinnarna och tröstöl för killaget på La Habana, med goda kubainspirerade drinkar och klubb med grymt duktiga dansare som svängde loss i salsa, merengue, chacha och andra latinodanser. Och shots! Jäklar vad mycket shots det blev.

Efter shotsen drog de sista åtta tappra vidare för lite japansk kultur. På Odenplan har det första karaokestället i stan där du kan poppa in för lite sång i ett bås öppnat (på tiden).
Det var en timme före stängning så vi hyrde in oss i ett rum för åtta, beställde in tre flaskor vin och skrålade loss till Kikki Danielsson, Bonnie Tyler och en massa annat härligt. Det enda jag gruvar mig över är att väldigt många hade inspelningsmode på kamerorna.

Sen hem, H1 bjöd på taxi och jag sladdade in i säng.

I dag fördriver jag tiden med att städa, tvätta och göra mig ovän med katten. Kloklippning är inte en aktivitet som uppskattas.

Och så tittar jag på snön som faller. Och tar en resorb och en huvudvärkstablett.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0