Hej 30!

Jag har alltså mentalt börjat ställa in mig på att bli 30.
Men jag har faktisk gjort mer än så.

Jag har....
  • Köpt lägenhet
  • Fått fast jobb
  • Förlovat mig
  • På allvar börjat tycka att det vore trevligt med barn
  • Köpt min första rynkkräm. Boots mirakelserum
  • Pa allvar börjat ta hand om min hy och göra noggran rengöringsritaul åtminstonde nästan varje kväll. Med en massa finnar som följd

Så, kom då förbannade födelsedag. Jag är redo! Jag ska rida ut den här stormen.
Jag och ett par jävligt starka drinkar som jag planerar att få i mig om inte allt för länge.

Hej då ungdom! Hallå klubb trettiotaggare!


Kommentarer
åsa

Hurra hurra!

Grattis och jättekreamar och allt annat som kan tänkas på en födelsedag!

2008-06-18 @ 08:56:59
URL: http://pumpkine.blogg.se/
Ullis

Grrrrraaaaattttiiiiissssss! Massor av pussar och kramar, vilken fin lägenhet ni verkar ha förresten, glömde skriva det i mitt inlägg om tapeten.

2008-06-18 @ 09:22:43
URL: http://gullisullis.bloggagratis.se
kerstin

grattis!

ska skåla för dig i kväll i ett somrigt rosevin, sedan ska jag gå och hälla en hot shot på gunillas grav..



Kramen!

2008-06-18 @ 09:28:24
Mini

Grattis, grattis! Jag tror att 30 är en underbar ålder - du får ju ha en stor fest! Själv måste jag vänta ett år :(

Massa kramar.

2008-06-18 @ 10:10:30
URL: http://apieceofcupcake.blogspot.com
Jill

Trettio är bättre än vad man tror, det är vid 32 det börjar gå utför...

2008-06-18 @ 15:24:55
Sara

Grattis som fan bruden!

30 år, din gamle tant... ;-)

Jag ska passa på att njuta av mina 4 månader som 29 årig yngling.

Puss

2008-06-18 @ 21:48:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0