Och vinnaren är...

Inte bara en grym skiva av Veronica Maggio, utan även jag i dag. Lite i alla fall.
Jag är (nästan) feberfri. Jag har lite sovmorgon. Jag har världens härligaste schlagerkollegor.
OCH, jag har det största rummet av alla, konkurrenterna på Aftonbladet inräknade.
Mitt rum är flera kvadrat större än alla andras.
Dagens i-landsproblem är att jag knappt kan ligga i sängen med datorn om jag behöver ha i strömsladden, eftersom det är så långt från uttaget till sängen, på grund av mitt stora rum.

Nu ska jag läsa blaskorna, och chilla lite. Sen rep och i kväll genrep.
I morgon dejt med Åsa på dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0