Snott från Åsa

Sista lediga dagen och regnet öser ner. Rätt skönt kan jag tycka, efter all värme. Trots att jag älskar värmen.

Anyhow, här är en liten grej jag snodde från Åsas blogg. Svaren har jag dock bytt ut till mina egna.

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
Ett schysst hus vid vattnet. Och en resa till mina föräldrar som alltid ställer upp.

Har någon någonsin kallat dig lat?

Ja, hjärtat har nog gjort det ett antal gånger. De andra, som ännu inte har genomskådat mig kallar mig mest ambitiös.
Vilken svordom använder du mest?
Kuken!.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Enda anledningen till att jag kollade på Lilla Sportspegeln var för Tom & Jerry.

Hur många syskon har du?
Fyra härliga bröder.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej, jag är nöjd för tillfället. Men ska göra en till tatuering i september.

Vad har du för väder just nu?
Ösregn.

Vad åt du till middag lunch senast?
Äter aldrig middag lunch, men till middag åt jag grillade lammkotletter och färskpotatis hemma hos mamma och pappa. Och jag borde verkligen äta frukost nu.

Kan du vissla?
Ja, fast det blir inte så fint.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Vaddå, ser jag ut som en nörd eller? Nej just det.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Fyra nyinköpta svarta skinnstolar från Mio. Flott ska det vara.

Har du en stationär dator eller en bärbar?
Bärbar på jobbet och stationär hemma.

Vilket var ditt favoritämne i skolan?
Svenska och musik.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Du har i alla fall fina vänner som tycker om dig för den du är.


Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Dåligt samvete? Varför då?

Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?
Gud?

Har du åkt moped någon gång?
Ja, men bara bakpå. Om jag själv skulle köra skulle det sluta i katastrof.

Vad lyssnar du på nu?
Regnet mot fönsterbläcket och bilar på gatan. Och Mitzys snarkningar. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0