She's got the look!

Ja men nu kan jag säga. Jag är i Amstedam! För att titta på Roxettes återförening. Som var cool. En bit pophistoria.
Har ingen bra bild, men jag kan bjucka på tre från hotellet.



Skön hotellsäng som jag ska prova snart.



Utsikt från hotellrummet. Lite grått, men jag gillar't ändå på någe vis.



Foto-Joel sitter i hotell-lobbyn och försöker skicka bilder och svär över hur illa datorn behandlar honom at the moment.

Nu har jag tre val. Sängen, taxi till Red Light eller en godnattöl på närmsta bar. Svårt val, det där.


Kommentarer
Ullis

Spännande vecka du har framför dig :) själv kör jag pensionärsstilen i vanlig ordning samtidigt som jag bara blir tjockare. Inte fin mage, feta lår och ett stort arsle istället... kram.

2009-05-07 @ 14:47:04
URL: http://ullis.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0