Life is a roller coaster

Alltså, spana in de här galna bergochdalbanorna som vi åkte i US and EY.

Om det inte kittlar i magen av de här....

På Six Flags i San Antonio, Texas finns den här som heter Superman. Det finns många Superman och den här är inte den värsta, men ändå väldigt väldigt kul. Vi åkte den två gånger efter varandra utan att kliva ur mellan.

Och på Buffalo Bills i Primm utanför Las Vegas finns Desperado. Om du kollar på klippet så förstår du varför jag såg ut som jag gör på bilden nedan. Jag kunde inte sluta skratta på ungefär en halvtimme.




Notera att jag håller en hand för magen eftersom jag fick sån skrattkramp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0