Cat bbq?

Jag älskar min lille katt. Jo det gör jag. Hon är den finaste och gosigaste lilla kattvän man kan tänka sig.
Men i bland går hon mig på nerverna. Oftast när jag inte får sova.
Som nu. Jag hade planerat en lång och skön sovmorgon för att hämta energi inför alla festligheter den här ledigheten (jobbfest! vinklubb! Mad Men-fest! bröllop!) men i stället var det en dryg liten kattjävel som gick runt och pep och hade sig.
Så nu sitter jag här. Och funderar på om jag ska mysa ner mig i soffan och försöka slumra lite, eller om jag ska träna och sen sätta igång med städningen som ändå står på dagens schema.
Träningskläderna är på, men den där soffan känns jäkligt lockande.


Kommentarer
sofia

Mad Man-fest! - Håll utkik efter Magoo-grabbarna!

2010-06-09 @ 18:46:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0