Schhhh, it's a secret

I fredags kväll var jag på ett grymt schysst ställe.
Det var en bar i Chinatown som var så superhemlig att de inte hade några skyltar utanför.
Bara en dörr, en vakt och en tjej som stod utanför med röd kappa.
Visste du inte exakt var du skulle så kunde du lika gärna gå förbi det.
När man väl kom in, efter lite tjat, så ledde en brant och supersmal trappa upp till den första våningen.
Där fanns en bar och några sittplatser ut mot gatan i en supersmal lokal. En våning upp till fanns en till bar och en tjej som var dj och spelade supersoft musik.
De hade helt fantastiska drinkar och allt kändes mycket hemligt. Som en klubb för endast invigda.
Dit skulle jag lätt kunna gå igen.

Åh, jag älskar den här stan, och att upptäcka nya ställen. Jag vill verkligen inte flytta härifrån.
Kan vi inte göra så i stället att alla de som jag saknar hemma kommer hit? Det vore fint.


Kommentarer
Jill

Vad mysigt det lät!!

2011-01-20 @ 07:00:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0