Brev till tomten

Mamma undrade vad jag önskar mig i julklapp. Jag kunde inte komma på en enda grej på stående fot, så vi kom överens om att vi ska gå på spa tillsammans i vinter/vår.

Nu kom jag dock på att jag önskar mig en ny tatuering. Men det är ytterst tveksamt om min arma mor skulle med på att bekosta den, så jag får helt enkelt ställa mitt hopp till tomten i stället.
Och när jag ändå håller på slänger jag in ett par andra grejer på listan. Chansa kan man ju alltid göra!

Önskelista julen 2012
*Tatuering. Två-tre stycken faktiskt, när jag tänker efter.
*En ny lägenhet. Gärna en fyra men en trea kan också funka. Helst vid vattnet och inte för långt utanför tullarna.
*En walk in closet. I den nya lägenheten alltså. Med plats för många skor.
*Löneförhöjning, så att jag har råd med hyran till den nya större lägenheten.
*Flygbiljetter till London och New York.
*En varm och solig sommar.

Seså tomten och hans nissar. Bara att jobba på nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0