Back and forth

Kör en snabb in and out i Lilla London i dag. En tur och retur till Göteborg över dagen för er som inte förstod.
Nu på X2000 tillbaka och när man åker två gånger på en dag så blir jag påmind hur mycket jag verkligen hatar X2000 och dess gung. Blir sjösjuk för bövelen!

Tycker ändå att jag har hunnit med rätt mycket under min dag:

Jobbat och ätit frukost på tåget ner.
Kissat på toaletten på centralstationen.
Promenerat genom ett RÅKALLT göteborg.
Ätit sushi på göteborgs första sushirestaurang med rullband. Mycket bra och fin sushi. Lite som min Londonfavvo Yo Sushi. Bra där Göteborg!
Gjort tre intervjuer.
Bevittnat den komiskt långa kön med människor som ville köpa kaffe för 54 spänn på nyöppnade Starbucks.
Köpt kaffe på Espresso House i stället.
Fortsatt jobba på tåget hem.

Och ja, här är vi nu.

Just det, jag har även lyssnat på Lana Del Reys skiva. Mycket bra!

Det var allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0