Mina nyårslöften

Jag har nog aldrig avgivit ett nyårslöfte. I alla fall inte seriöst.
Men inför i år, på utbrändhetens brant, är det ett som kommer tydligt till mig. Så det får det bli, och något mer bonuslöfte.

So, here it goes, nyårslöften för 2012

*Sätta mig själv i första hand. Bejaka vad JAG känner och tycker och inte vad andra vill och säger.
*Vara sann mot mig själv och mina behov. Lyssna på min kropp. Dra i handbromsen oftare.
*Gå på Way Out west.
*Äta middag på East (har aldrig gjort!)

There you have it. 2012 kan ni alltså se fram mot en egocentrisk Tess som skriker "men JAG då! Vad hände med MINA behov?!!?" i tid och otid.



Kommentarer
En som vet

Hej Tessan!



Det var ett klokt beslut. Stå på dig.

Kram faster Eva

2011-12-22 @ 15:58:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0