Sista fredagen...

Jo, det är den sista fredagen i Sverige på ett tag, den här fredagen. För nästa fredag är det touchdown Bangkok och fredagshäng på stranden i en månad. Inte direkt så att man klagar va.

Sista helgen i Sverige ska spenderas på ett drömlikt sätt, faktiskt.
Hemlagad pizza och fredagsmys framför X factor-finalen som kombas med lite jobb i form av finalchatt med läsarna.

Frukost tillsammans med Hjärtat, vilket är en helglyx eftersom vi inte går upp samtidigt på vardagarna.
Sen, packa in katt och Hjärta i en bil och bränna ner till Oxelösund. Träffa bästis som kommer över på fika hemma hos mamma, som förr i tiden, och hänga med familjen. Äta julmat! Krama på storebror K. Mysa med mamma och pappa. Trängas i 120-sängen i mitt gamla rum.
Och så lämna katten, tyvärr, till Gurra som är snäll och ställer upp som kattvakt medan vi är borta.

Superhelg om ni frågar mig. Jag längtar så mycket att jag nog tar och börjar den nu - ögonabums!
Trevlig helg på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0