Hurra för rea!

De senaste åren har jag helt lagt ner det här med reashopping.
Ni vet, åka in och trängas på mellandagsrean och stå och riva i överblivna trasor som man sen ändå inte kommer att använda.

MEN. Man älskar ju ändå om det är något man ändå hade tänkt att köpa, och så visar det sig att det är på rea.
Som två kavajer jag hittade på H&M. I förra veckan såg jag dem, provade dem och tänkte slå till, men insåg att jag inte hade råd och hängde tillbaka dem. Då var de på fullpris.
Dagen efter, i fredags, var jag inne i affären igen bara för att titta lite på dem. Då var det helt plötsligt nedsatta från 500 till 150, båda två. Två kavajer för 300 - jo man tackar.
Dagen efter hade Kristin Kaspersen på sig den ena varianten i Nyhetsmorgon. Undrar om hon också hade reafyndat eller köpt till fullpris?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0