Min fredag

Äntligen helg! Så skönt!
I morgon är det bröllopsfest ute i Huddingen, därför blir det en lugn fredag. Känner också att jag behöver ta det lite lugnt, både för hälsan och ekonomins skull.
Så här ser min to do-list ut för resten av eftermiddagen och kvällen.

*Skriva lite.
*Duscha och skrubba och feja.
*Prova klänningar till bröllopsfesten och prova ut smycken (så jag slipper sistaminuten-stress i morgon).
*Fixa naglarna.
*Göra pizzadeg och tomatsås.
*Äta hemlagad pizza, dricka amaronevin och kolla på tv.

Det skulle egentligen stå *tvätta också, men det har jag lagt ut på entreprenad.

Vad ska ni göra i helgen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0