Mello-final

Sjukt spännande nu, hur det ska gå på lördag. Eller inte?
Oddsen på Loreen är nu så låga att det enda som kvarstår är spelstopp.
Samtidigt har oddsen höjts på den enda personen som verkligen vill vinna - Danny.
Vilket raffell!

Det pratas mycket om Ranelid och Thorsten Flinck, och vissa säger att någon av de kommer att vinna.
Men jag vet inte jag. Vi ska komma ihåg att det i finalen också finns en internationell jury som har hälften av rösterna.
Och jag har svårt att se en vinst för Ranelid eller Flincken där.
Men vet vem, konstigare saker har ju hänt förr.
Men jag sätter ändå mina pengar på Loreen. Eller nej, det gör jag inte för det är så låga odds. Men ja, jag tror hon tar hem det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0