Orsaker till extas

Nä, jag är inte ensam om att vara glad och vårsprittig de här dagarna, det förstår jag.
Den här dagen slår väl alla rekord i glädjeyttringar kan jag tänka, med solsken, lön och vårkänslor all over the place.
Men det är ju inte bara solen och våren som gör mig lycklig.
Här är mina främsta orsaker till att vilja springa ut bland vitsippsknopparna och skrika Ronja-skrik.

# Vinklubb med bästa vinklubben nästa lördag. Man längtar ju så man spricker!

# Rendevouz med finaste Amina på torsdag. Saknar så jag spricker.

# Tio dagar i Baku i maj. Ser fram emot så det finns inte.

# Slottsweekend i Dalarna i slutet på april. Kanske flyttar in!

# De kommande helgen. Trots att den kommer innehålla mestadels hemmahäng i ställer för cavatokigheter på stan. Trots att jag troligtvis åker på att städa och putsa fönster. Men åh vad den känns härlig ändå den här helgen. Första lediga hemmahelgen sen slutet på januari. Goda frukostar! Fredagsmys! Gymbesök!

(Ja jag vet att jag just avslutade något jag anser vara euforiskt med ordet gymbesök. Men jag har inte tappat det, jag lovar.)

Det finns dock några saker jag fortfarande önskar mig.

#Thailandsresa.
#Blombud. Gärna till jobbet.
#Londonresa.
#New York.

Först till kvarn att uppfylla! Go ahead punk, make my day.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0