Inne och ute

Så, dags för en ny lista!

INNE

1. Solen (1)
Kommentar ganska så överflödig va. Men sol, VÄRME och gröna träd är ju svårt att klassa ut från topplaceringen just nu.


2. Baku (3)
Inte långt kvar nu tills jag sitter på planet till Kaukasus pärla. Den senaste väderleksrapporten lovade sol och 27 grader varmt vid ankomst, upplägget för vistelsen börjar spikas och jag är som en otålig travhäst som står i båset och riskerar att galoppera iväg om jag inte släpps lös snart.

3. Att ta tag i saker (ute)
Vilken befrielse när man äntligen tar tag i de där jobbiga grejerna. Oavsett utfallet slipper man liksom ha det hängande över sig. Upp med huvudet ur hålet och skaka loss sanden från håret, och bara kör. Det ska bli mitt nya motto.


UTE

Har fortfarande inte blivit smal, trots idog träning och bra kost. Superfail.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0