Fy faan för allt

Alltså det är så ofantligt synd om mig just nu. Jag mår pyton och dåligt och har huvudvärk och det finns ingenting som hjälper.
Jag vet inte vad jag vill äta till middag för jag är inte sugen på någonting av det som finns hemma. Egentligen är jag inte sugen på någonting. Fast sen kommer jag på sånt jag är sugen på (sushi, gyoza, hamburgare från Max) men allt det kräver att jag tar mig ut och i väg, och det har jag ingen kraft och energi till. Dessutom är jag hungrig NU NU NU, och då hjälper det ju definitivt inte.
Det slutar väl med ett glas nyponsoppa som de senaste två dygnen.
Det enda positiva med denna matvägran är att vågen är nere på en all time low.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0