Sinnesförvirring?

Bokade jag alltså in en fika kl 10 i morgon bitti?
Ja, det gjorde jag tydligen.
Jaja, det är inte mycket mer att göra än att bita ihop.
Jag kan i alla fall glädja mig med att gymmet inte öppnar förrän kl 9 och jag därmed inte hinner träna innan, utan måste ta det efter.
Jag kan därför göra fikan till en frukost! Hurra!
Som jag sen går och tränar bort! Dubbelhurra!

Eftersom jag även ska fika med min bästis på eftermiddagen så löser ju detta vissa problem. För dubbelfika med fikabröd blir ju lite väl mastigt. Nu kan jag ju i stället frukostfika först, och fikafika sen.
Tummen upp på det!
 
 
 
Mmmm, fika.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0