Mitt bling

Herregud, det går inte snabbt mellan uppdateringarna här. Det gör det inte. Men jag har ju fullt upp med att träna, väga min mat, äta var tredje timme och bli en skinny bitch. För att ni inte ska tro att jag helt har givit upp bloggandet kommer här ett otroligt ointressant inlägg. Ni som skiter fullständigt i vad jag har för favoritsmycken kan sluta läsa här, trygga i förvissningen att jag lever och har hälsan.

Men appropå det förra inlägget, med det där vansinnigt fula smycket. Man kan ju undra vilka smycken jag gillar.
Jo, det ska jag säga. Det finns några som jag nästan alltid har på mig. Sen finns det några som jag tycker väldigt mycket om, som mina sneakersörhängen och ett par armband, som jag inte använder lika ofta men som är absoluta favoriter.
Men de här bär jag nästan alltid.
 
 
Fuck cancer-armband från Ung Cancer och liknande från Childhood.
 
 
"Therese Fredrik 5/9 2009" står det på halsbandet. Hjärtat har ett likadant och det var present från mig på vår första bröllopsdag.
 
 
Ring som tillhörde Fredriks mormor.
 
 
Och så klart, förlovnings- och vigselringarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0