Stillsam helg

Det är verkligen inte mycket att rapportera hem om från den här helgen.
Fredagkvällen ägnades åt att äta jättegoda fitnessfightenplättar med skagenröra, räkor och löjrom samtidigt som jag suktade efter cavan som låg och frestade i kylen. Sedan väntade X Factorjobb, livechatt med läsarna på webben och krönika. Sen sömn.

Dum som jag var hade jag bokat tvättstuga kl 7 i lördags, så det var bara att kliva upp. Frukost, gym och snabb lunch. Sen buss in till badrumsbutik vid Odenplan för att kolla badrumsinredning. (Snart klart, yay!). En tur på stan för att konstatera att man KAN inte åka in till stan på lördagar. För mycket folk.
Snabbt hem till trygga förorten igen. Lagade köttmiddag. Suktade efter rödvin. Kollade på filmen "Pineapple Express" med Seth Rogen av Judd Apatov (är sååå team Apatov). Ställde om klockan, och gick och la mig klockan 23.

Sov i nio timmar och vaknade åtta. Räfsade löv under föreningens städdag. Åkte in till stan. Fick en tidig julklapp (tack hjärtat!) för att jag ska slippa frysa.
Och nu dags för ännu ett gympass.

Exakt så spännande har min helg varit. Lever värsta livet, som du kan se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0