Chatt med min brorsdotter

Det gulligaste hände i fredags kväll.
Jag chattade med Expressens läsare under Let's Dance.
Helt plötsligt dyker det upp en fråga från en G i Karlskrona.
Jag misstänkte att det var min sexåriga brorsdotter, och när kommentar nummer två kom förstod jag att det var så.
Jag förutsatte att hon fick skrivhjälp av mamma eller pappa, men när jag pratade med brorsan i går så berättade han att hon hade skrivit helt själv. Hon hade suttit och funderat ut vad hon skulle skriva, sen skrivit och frågat om alla orden var rätt.
Tyvärr hade hon inte hunnit kolla så mycket på programmet, eftersom hon hade fullt upp med sina två frågor i chatten.
Alltså, mitt fastershjärta blöder. Det är så gulligt att jag inte vet var jag ska ta vägen.
Lilla stora skruttan!
 
I övrigt, vilken fantastisk helg! Ledig tid med hjärtat, kompisfika, lördagsdejt med middag och underhållande Olle Ljungström-konsert och helt magisk söndag med sovmorgon, träning, cykeltur och utefika i solen. Tänk om alla helger var så härliga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0