2013 - bästa året?

Okej, vad vore jag för mamma om jag inte skrev att Elliot är det bästa som hänt mig och att 2013 är det bästa året eftersom han föddes då?
För hur klyschigt det än låter så är det ju faktiskt så. Han förgyller mitt liv varje dag. Men han har också gjort mitt liv jobbigare och tröttare, det ska vi inte sticka under stol med.
2013 var ett väldans bra år på många andra sätt. Det började i Thailand, och bara det var ju ganska fab. Sen var jag gravid och det var ju helt fantastiskt härligt att få vara det.
Det var så otroligt mysigt att få vänta på lilla Pyret tillsammans med Hjärtat. En underbar tid faktiskt.

Men jag tror faktiskt att 2014 kommer att bli ÄNNU bättre. För nu är ju lillkorven här och vi mår bra och det jobbiga ligger bakom oss. Förhoppningsvis kommer han börja sova lite mer, så att det blir en piggare och gladare mamma här hemma. Och även en gladare fru. Vi satsar på det tycker jag.

Nyårslöften? Att vara glad och kärleksfull mot min familj så ofta jag orkar. Att ta hand om mig och min kropp. Att njuta av livet.
Det räcker så va?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0