Det pågår ett helt liv där ute

Oj, det var så längesen jag skrev att jag nästan hade glömt bort att jag har en blogg.
Eller nej, jag har pliktskyldigt tänkt att jag måste skriva snart. Och så har dagarna gått.
För vet ni? Det pågår ett helt liv där ute, utanför internet. Jag upptäckte det och det var en ganska fantastisk upptäckt.
 
Så vad har hänt. Inte mycket.
Jag har intervjuat Tom Cruise. Varit en månad i Thailand. Levt loppan.
Och nu laddar jag för sex veckor på schlagerturné.
 
Jag mår bra. En vän till mig sa i går att hon inte sett mig så här lugn, harmonisk och välmående på länge.
Det tar jag som något bra.
 
Och så lovar jag att det inte ska gå så långt mellan bloggandet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0