Mycket potatis blire

Nej, här har det minsann inte kommit någon unge. Sex dagar över tiden i dag, och man börjar ju undra.
Fast, jag ska också tillägga att jag från början var skeptisk till den andra juli som datum, och hela tiden har sagt tidigast den åttonde. Vilket är i dag. Men ändå.

Så vi bidar vår tid. Försöker sysselsätta oss med saker som inte betyder att vi är allt för långt hemifrån. Saker som jag dessutom, i detta flodhäststadie, orkar med.
Det blir inga längre utflykter direkt. Men i helgen var jag och solade och badade två gånger. Vi har fikat. Ätit på restaurang.
I dag har vi promenerat i två timmar i gamla stan bland annat. Ätit stark mat, som sägs ska sätta igång det. Vi ska gå och få massage.
Jag har läst att man ska vila mycket, så det gör jag. Minst en siesta varje dag. Och kolhydratladda, så det gör jag med. Mycket pasta och potatis och bröd. Och glass. Det är väl också en kolhydrat?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0